Olyan sok jó könyv fordul meg az olvasni szerető ember kezében, hogy amikor azt kérik tőle, hogy ajánljon egy jó könyvet, ami ilyen meg ilyen, de ne legyen benne olyan meg olyan, csak zavarba jön.

Az olvasmányélményeink rögzítésében addig jutottam, hogy feljegyeztem írót-címet-korosztályt, és 1-5-ös skálán osztályoztam a könyvet. Így legalább, ha valakinek "egy jó könyvet" szeretnék ajánlani, csak felcsapom a füzetem.

Tanítványaimnak állítottam össze, azt az olvasónaplót, amelyben összefoglalhatják a történéseket, benyomásaikat, gondolataikat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mokaestanulas.blog.hu/api/trackback/id/tr198912452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása